Celebrities Sex Tape Exposed!

האיגוד המקצועי

פסל זהב
"אנחנו צריכים משהו אנחנו קדה. זה משהו שאנחנו יכולים לגעת. זה משהו שאנחנו יכולים להרגיש. דבר זה נראה נהדר. משהו כי נוכחות כל כך קרוב אלינו ...", מציע אחד מהם.
"... אנחנו מומחים chiseling האבן. Erstwhile אנו לחצוב באבן כדי לבנות את palaces עבור פרעה, פירמידות, וכן פסל של ספינקס. ואנחנו מוכנים לעשות לנו את הפסל כדי לקוד קידה!", נציגת מ stonecutters להביע את נכונותו עבור יש תרומה בפרויקט.
לאחר מכן הם מתחילים לשתף פעולה, לעזור אחד לשני על ביצוע הפרויקט של curtseyed את הפסל. וגם אחרי כמה פעמים, פסל את curtseyed להקים בהם נמרץ.
הם נראים amazedly לתוך curtseyed של הפסל עם מלא הערצה. גאה בכל לפלוט את ליבם. אין שום דבר בלתי אפשרי להתממש משנה אם הם היו משתפים פעולה אחד עם השני. אבל פתאום שמעתי קול של אחד מהם, "פסל את נראית כל כך נהדר, אבל הוא לא להבריק! תן לנו לארגן אותו עם שכבות של זהב, ומכאן הוא יהיה נפלא לראות יותר מאשר נכס פסל של פרעה!"
"תן לנו לארגן אותו עם שכבות של זהב! תן לנו לארגן אותו עם שכבות של זהב !...", לצעוק עליהם כמעט באותו זמן. מרצון, אך כל אחד מהם הופך לחלק את הזהב למען לממש את המטרה עם אציל. יש אנשים הופכים את jewelries זהב. חלק מהאנשים שלהם לתרום מטבעות זהב, בה הנאספים את התוצאה של חיסכון בזמן כאשר הם היו אימפריה עבור עבודה של פרעה. להמיס שלהם אז הם זהב, ולאחר מכן השתמשו ב שכבות על מנת להסדיר את curtseyed פסל.
כי auriferous לאחר השלמת הפסל נעשתה, אז הם מאוד שמחים לראות ולהפוך במהלך חגיגה יש ימים. לחגוג את הניצחון. לחגוג את עצמאותו. לחגוג מאוד מקווה שלהם חיים חדשים בעתיד.

זעם
משה הוא מאוד מופתע ו לברוק, רואה את האנשים האלה חגיגה של ישראל. "הם מאוד חסר בושה ו כפוי טובה! יש לי באותם ימים, בחלק העליון של ההר, לפסל את דפוס אבן, משוחק כל כך לחוץ כל חלק של הגוף שלי לקבל עייף; בזמן שהם עושים את המסיבה!", משה לרטון.
בעיני לו בזהב הפסל לקום יוקרה בקרב חגיגות ו progressively להגיע לפסגה של משה dander. בתוך תת הכרתי את דעתך, משה מודה כי bas הסיוע התוצאה, מתוך היבט של איכותו, הוא כלום לעומת התוצאה של אנשים ישראל bas הסיוע.
באמת, האנשים האלה של ישראל מורכב של כמה וכמה beavers בהם בעבודתם של מומחים בתחום, בהתאמה. בעוד משה, מאז הילדות הוא רגיל לחיות בתוך ארמון הוי, עם כל המתקנים ואת מפרט הפרוייקט. משה אולי רק ב מומחה מוביל המרד, וזאת רק מוגבלת מובילים sneaks לברוח ב - הרפתקני פינוי ואינם נבנה כראוי להיות.
משה למהר על מנת למשוך את הזהב ליד הפסל, ולאחר מכן פסל את האגרוף פעמים רבות עם ציפוי אבן אביו המאמר אלוהים '. את הפסל להישאר זקוף רצוף, בזמן שלו 'אלוהים מאמר' כל כך שבור לצערי לצמוח להיות כמה חתיכות.

מלחמת האזרחים
"מי לשכון בצד שלי, ובכך יהוה יהיה לנצח אותם! ומי חזר לעשות כדי להתנגד לי, כך יהיה יהוה להשמיד אותם!", משה לתת התראה.
לאחר מכן, הפליטים הם הופכים חוץ משתי קבוצות. חלק מהאנשים עם מי להיות מודאג משה 'חרם' (או משה הפחדה), Re-הצטרפי משה האחורית. לאחר מכן משה הפקודה שלו followers מיד להתנפל ולהפוך את המרחק לקבוצה idolatries של פטיש.
"הסכום שלהם די הרבה, תמיד יש לנו התראה על עצמנו ועל הזרוע מאוחר יותר אם בכל פעם הם מתכננים לתקוף את כולנו!", משה מנסה לעורר את followers הפחדה או כך, שלא תמיד לשמור על העיניים מקורקף אל פנים בכל מקרה, התרחיש הגרוע ביותר, את התרחיש אשר היו שתוכנן על ידי משה.
עד הזמן הנכון מגיע, משה followers אומר שלו, "יהוה יש פקודה להרוס לנו את כולם! כמו כן, אל מעל לעזוב רק אם כי רק אחד מהם כדי להתמהמה!"

פולקלור
"סבא, ספר לנו בבקשה, איך יכול לשעבר משה האומה שלנו ללא תשלום מאת פרעה לעבדות ... כמו כן אנא ספר לנו איך לשעבר פרעה יחד עם כל חוליות שלו היו engulfed by God ...", לשאול את הילדים הקטנים האלה ישנה סבא. את סבא hauls את נשימתו לרגע ואז להתחיל לתאר את פולקלור לאותם ילדים חפים מפשע.
כל doyens יודעת מה הוא היה למעשה קרה בשעה אלה תקופות המלא של הטלת מום. המר את כל הזיכרונות לעולם לא יכול ליפול אל תוך התעלמות. כי בעבר הם היו המורכבת לידה שעובדים עבור האימפריה של פרעה. הם היו בעבר חיי שפע. אבל עתה, חייהן הרגשתי אפילו יותר גרוע מאשר בחיים של עבדים. הם למעשה הם משה עבדים. אכן, במהלך השנים הם דרך משועבד לפי יום חלום חסר תכלית של משה כי עקבה. הם אפילו 'הכבוד' ל הטבח שלהם אחים ואחיות - גברים, נשים וילדים - למען משה ובני יהוה. את הידיים שהיו בעבר bespattered עם דם, וגם יש להם את חלקה and תפקיד stupidities כל זה!
במהלך השנים הם דרך לברוח מבית פרעה לרדוף צבאי. משה חכם מאוד כדי להעביר את ההרצאה, אבל למעשה הוא לכל היותר פרנויה! שפל רוח הם היו כולם באמת! אם פרעה היה מובס, אז למה הם עדיין לברוח? למה הם תמיד להסתיר? למה הם תמיד להתחמק מכל אזור פרעה הממלכה? למה הם תמיד חי נוד?
"... כאשר כל האנשים של ישראל להגיע לצד השני, ובכך כי חוץ של הים Re-הצטרפי אז שוב אחד, וכן יחד עם פרעה לבלוע את כל חוליות ...", אומר את סבא שקר. שקר עבור הרבה פעמים. אינך יודע עד מתי הם יישארו חייבים המשכיות גר בדותה?

המובטחת
"משה הוא משוגע! דרך שנים אנחנו רק מחזורי aimless זה מדבר!", במחאה על משתתף של פגישה חשאית. "זה נכון! ... משה הוא משוגע מי סופר פרנואיד! ... מרגיש כל הזמן משה ראו את הצבא של פרעה, הוא פקודה לנו לבצע דרך לעקוף! ... אפילו לא הרגשתי לעיתים רחוקות משה ששמעת פרעה את חוליות להציג חום המחקר שלו, ולאחר מכן בקרוב הפקודה לנו לעמוד ליד לברוח או להסתיר! ... משה הוא חשש כבד כדי למחות את פרעה !...", אחרים. למעשה היה משה חושש יותר אם מצבו כעת, מקופח, יהיו ידועות על ידי צד של האימפריה של פרעה. משה להרגיש מבוכה עם כל זה המר המציאות.
"אם אנחנו justly איך להרוג אותו?", הצעה משתתף ב פגישה. "האם ברצונך הרג אותו לפני כולם?!", שאל את האחרים. "לא, אני לא מתכוון ככה. אנחנו נהרוג אותו הבא פגישה חשאית!", הוא ענה.
תוך כמה ימים לאחר מכן, שמעו את החדשות הטובות. "הו אנשים של ישראל, הארץ המובטחת ראו מול העיניים שלנו! תראו שם!", צועק אדם באותו זמן יכול להתייחס למיקום של המרחק. כולם מאושרים, לקפוץ למעלה ולמטה, ועל חיוך לצחוק blithely. אבל פתאום להפוך רגעי באווירה רגועה, כאשר מישהו אומר: "איפה משה? זה לאורך כל היום אני לא רואה משה ..."
לאחר מכן חבר בכיר באחד תגובות באופן ספונטני, "מוזס סיימה את חובתו ... הוא חזר אל אלוהים ..."
משה הוא אף פעם לא היה באמת על הארץ המובטחת. ואין אף אחד באמת בידיעה איך הוא נעלם, עד הפעם.

משה, משה, מוסא, או Mozes .... היה ממש פרעה Ahmose.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...